henån here i come :D

shit asså, jag bara slocknade igår framför pirates of the caribbean... så det blev inget bloggande. synd för er :) men nu blir det antagligen inte heller något bloggande på ett helt dygn, för jag ska till henån där klara hn har sitt land, och jag tror inte att det finns någon data eller internet där. lite skönt faktiskt... att lixxom slippa vara uppkopplad.
vi ska nog sätta upp studsmattan och massa roligt :) sen blir det mysig påskaftonkväll med massa chips och goa grejer!
fan vad jag är glad just nu. ville bara säga det :) men nu ska jag fortsätta äta min frukost som smakar sommar. kramar/ ylvaaaaaaa

ps. GLAD PÅSK!


made by ylva hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0