helgen i ett litet format

jag har inte haft så mycket tid att skriva. tiden lixxom bara försvinner någonstans. jag måste fan ha skitmycket tid liggandes någonstans, eller så har jag lyckats döda den :/ men nu har jag i alla fall lyckats skaffa mig lite tid, så jag tar igen det som jag inte har bloggat om nu:

i lördags hade min lilla kusse släktkalas, och här kommer bilder:








släkt i massor :)


sötaste ungen i världen + lite dreggel.


<3

och sen på kvällen sov jag hos klara L, men det har jag ju redan berättat. sen på söndagen var jag, klara, elin och hilda hemma hos elin och gosade med världens finaste kattungar, och sen så var det dags för årets första seriematch i fotbollen. mot häcken spelade vi, och jag skulle kunna räkna upp typ hundra taskiga och töntiga saker som dom sa och gjorde mot oss på plan, men jag orkar inte för jag vill spela zelda nu. MEN VI VANN I ALLA FALL BARA SÅ ALLA VET! hahaha, vi sög för ett halv år sen, men nu är vi fan bra ;) men som jag sa ska jag spela zelda nu + äta lite kola :D kramar/ ylvaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0