en kväll i nordstan hahaha

fan vad mobbat det låter, men så är vi ju också lite mobbade hihi. i alla fall så har kvällen spenderats först med klara hn hemma hos henne och sen med klara och frida larsson, och vi har typ ätit hemma hos mig och sen luffat runt på stan. gött :) men nu ska jag inte skriva mer för jag har en massa bilder, och en bild säger ju mer än tusen ord. eller så är det väl man säger?


kolingar, som klara säger (y)


kolt!


och så passade vi på att färga och förlänga mitt hår på något magiskt sätt.


eyyyyyyyyy vad snyggt hahhhhhhhhaaaaaaa


och så kom frida den allsmäktige och ville vara med, så då fick hon det bara för att jag och klara är så snälla :)


snyggingar<3


hur fan kan man göra en så ful min och ändå vara så söt? hmmm...
men nu var det slut på roliga bilder, så jag slutar detta inlägget nu. dessutom ligger klara och sover, så jag kanske också borde göra det? eller näää, jag orkar inte sova. jag kanske bloggar mer snart, kanske inte. kramar/ ylvaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0