dampvalborg

hahaha, gud vad jobbigt allting har varit idag. först hade jag typ inga planer för kvällen, men jag och klara L hade pratat rätt länge om att sova över och sånt. men sen i skolan bestämde jag, klara L och ally att vi skulle sova på klaras land på brännö. och för att allting skulle bli lite roligare så var jag lite dum i huvvet, men det gick bra.
men sen så åkte ally hem för att fråga sina föräldrar om hon fick sova på brännö, för hon hade inte frågat ännu, men hon fick tydligen inte :'( och då hade inte jag och klara inte lust att sova på brännö längre eftersom det skulle vara så mobbat att sitta där själva i regnet och stirra ut genom ett fönster, så vi bestämde oss för att sova hemma hos mig. men då hade vi redan bestämt med indra (hon bor på brännö) att vi skulle träffa henne ikväll, så vi fick snacka med henne och då kom vi fram till att hon ska sova hos mig ikväll.
så nu sitter jag och klara hemma hos mig och väntar på att indra ska komma hit. hon är på kortegen nu, och det skulle vi föresten också varit förut, men vi orkade inte stå i pissregnet och frysa.

jag vet inte hur många gånger vi har ändrat planer idag haha. eller vi bestämde typ aldrig något, vi bara velade omkring och lyckades aldrig bestämma någonting. dampvalborg. men när indra har kommit hit så drar vi i alla fall till slottskogen och ser om det händer något kul. kanske ses där? kramar/ ylvaaaaa

Kommentarer
Postat av: allyyy ballyh

förlåt :( <3

2010-05-02 @ 22:37:59
URL: http://aesd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0