chocolate cupcakes :D

det blev inget bankkort! jag, pappa och mamma kom till banken, men så var det 20 minuters väntekö, och jag orkade inte vänta så länge på ett dumt bankkort. dessutom skulle jag till elinpelin, så jag stack dit istället och gjorde cupcakes :D fattar ni hur grymma vi är på att baka?


elin vispar smet. redan här fattar man att vi har något grymt på gång hehehe.


smält choklad som topping.


haha, jag står och gör frosting (y)


"det börjar likna något!"


TADAAAAAA!

här ser ni ett av mina fina verk:

elin hade sånna där spritselverktyg hemma hos sig, så det gick att göra proffsiga cupcakes :)

ett till av mina verk:



det blev jätte gott och riktigt mättande. efter en var blev jag och elin asmätta, men så åt vi juh förstås en del av smeten också, hihi :3
men nu tror jag att vi ska ut och möta klara och klara. en liten kvällstur i det fina vädret. puss och kram/ ylvaaaaa


Kommentarer
Postat av: elin

mmmm, jag får se om jag lyckas spara några till lördag haha

2010-04-08 @ 12:23:53
URL: http://elinrosenblad.devote.se
Postat av: allyyy ballyh

FAN CAD FINA & GODA !;D

eller jag har ju nt smakat dom

men dom ser sjukt goda ut :)

<3

2010-04-08 @ 12:41:47
URL: http://aesd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0