8 kmmmmmmmmmm

!!! det är vad 6orna, 7orna, 8orna och 9orna i våran skola har sprungit idag. wihuu eller något. jag trodde jag skulle vakna imorse och tänka "BAAAAAAJS JAG ORKAR INTE SPRINGA!"... men jag vaknade och var ändå ganska pepp hela tiden, ända tills starten hahaha. men det gick bra, förlåt att jag skryter men jag är nöjd. HAH, typ första gången på länge som jag är nöjd med något jag gjort (y) men nu är jag ganska slut i hela kroppen och jag bara sitter här och slappar.


ja, här sitter jag, och jag känner att ni inte får någon bild på mitt ansikte idag. det är lixxom bara fult, så nej det blir ingen bild av det.
nu ska jag sova. kramar/ ylvaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0