UP-fly away in your house. it's the new trend

har just tittat färdigt på filmen UP :3 sjukt värd måste jag säga, men se den på engelska utan text för då blir den bättre. men iallafall så handlar den i korta drag om ett gift gammalt par som gillar äventyr och deras främsta mål är att bosätta sig vid paradis fallen. men gumman hinner dö innan dess och tillslut bestämmer gubben sig för att ta sig till fallen med deras gamla hus på släp. påväg dit händer det enmassa saker och en liten pojke kommer med av misstag. de träffar enmassa hundar, en sjukt rolig fågel och en elak gubbe. den är jätte rolig som sagt och DU borde se den. bara för att hunden var väldigt lik busan måste jag lägga upp en bild :)

hahaha okej inte jättelika men det finns en likhet. dom är ganska tjocka båda två :)
jo dom är lika... okej jag ska sluta vela omkring om det.
vad har ni gjort idag? själv har jag druckit varm choklad på café zenit med elin, sasha och tea. det var mysigt och det ska göras om.
kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: Lisa

såg den i onsdag med min kusin i 3D. Hunden är BÄST!!

"Markera!""Snälla vill du bli min fånga??" Så himmla knäpp men bra

2009-10-30 @ 13:42:56
Postat av: jaaaaaaag

hahaha, ja den var så himla gullig! xd<3

2009-10-30 @ 18:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0