helvete

helvetehelvetehelvete, varför kommer hon inte jag kan inte slappna av och jag fryser åh helvete jag är på gränsen att börja gråta. hon har varit ute längre stunder förut och jag har fått gå och leta i typ en timma men såhär länge har hon aldrig vart ute... så här länge har hon aldrig.. vafan jag dör om hon inte kommer tillbax. en gång var det någon som tog henne en natt men mamma plingade på varje trappuppgång och frågade om någon visste vart hon var och då kom hon till den idioten som hade tatt henne och hon ville nästan inte ge tillbax henne. som tur är har hon flyttat men det finns juh massa idioter i majorna. jag tänker bara på allt hemskt som kan hända. hon är så himla fin, jag älskar henne nu börjar jag gråta okej måste sluta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0