good morning sunshine

för min del måste jag börja gå upp lite tidigare känner jag. åt precis färdigt min frukost, hehe... juste! när freja la upp massa gamla bilder på våran klass så var det många som bad om fler bilder. och då kom jag på att jag har en del bilder på denna datan från sexan :) so here they come


haha, vår första konsert (y)


okej, det här var "jag vill vara din margareta" gruppen? :D
ser inte vem de e längst bort och den efter det har en mick i huvvet. antingen är det petter eller erik


ååå, jag och hanna! gud vad små va var xd


"jag vill ha en egen måne" gruppen (y)
okej den med basen är... jag vet inte. men sen är det anden, sasha, hanna, jag, linda och elise.


"roching all over the world" gruppen
lisa D, edvin, freja, joakim, henrik och lisa B.


förlåt, hade ingen bild på fjärde gruppen :( men a, här är jag och fatta hur jävla nervös jag var inför detta :D


ojjråå, HAHAHAHA, jag och linn och nu har vi lämnat konserten.


hahaha omg, billdahl i sexan. liza, jag, john och förlåt men jag har glömt vad han sista heter xd


hihihi, julfest med fotbollen i sexan :3
alice, liza, jag, hanna och någons hår :)


aaw, ollis, agnes, lova och jojjo :)


sööööööötelin


sista bilden på fotbollsfesten
hej liza, aida, någon, tove, sara, någon och lisa


kanin


fotbollscup
jag, tove, li tror jag, gerorgia, aline och elin


hahahahahahaha, minimusikalerna här då. min grupp fast jag är inte med på bilden.
erik, elise, henrik, daniel och neda


vem är det som är vit? jajuste det är hannes hahahhahaha
elin, hannes, freja och två stycken och linn


anden, lisa Z, tove, frida och linda (:


oj vänta, vad hände nu+ AHA detta är sjuans soulkonsert :)
här har vi petter, lisa Z, lisa B, klara L och någon på synth, ser inte vem


okej jag ser inte likadan ut längre xd, men min grupp "i want you back"
jag, hugo, doris, lisa D, elin och neda


"respect" gruppen
frida, henke, linn, hanna och... är det gabriella?


nu hittar jag inte resten av bilderna på den konserten, men här får ni en bild på elin och linn och våran skejttid<3


oh sheit... sasha, doris, tea, lisa B, linda och elin (L)
kärlek till den kvällen


och vad har vi här? hahahha, klara kommer döda mig. detta var då halloweenfesten i sjuan
jag ser inte vem det är som sover men sen är det frida och klara


hemma hos mig
tea, klara L, klara HN och jag xd


och detta var sista bilden. lucia i haga förra vintern<3
alla bilder som jag har lagt upp efter bilderna från soulkonserten är frå sjuan och de innan är från sexan.

om någon undrar om jag har kort på ett speciellt tillfälle eller en speciell person så är det bara att kommentera så kollar jag.

NU HOPPAS JAG ATT ALLA KOMMENTERAR ANNARS FÅR JAG FLIPP
kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: elin

2009-10-29 @ 17:45:45
Postat av: elin

sätt ut bilder från femman också ! :)

2009-10-29 @ 17:46:44
Postat av: klara

hahahaha , vad sööta alla är :D

tjecka min blogg :)

2009-10-30 @ 12:24:30
URL: http://klaralestin.blogg.se/
Postat av: lisa

hihi, vilka bilder :) synd att vi inte fotade när ditt hår rök :P

2009-10-30 @ 13:40:31
Postat av: Mimmi (H)

omg vilka bilder! :D<3

alla var så småå _

2009-10-31 @ 22:49:59
URL: http://mimmiellinor.blogg.se/
Postat av: hannaaa

shit ,

att man vart så liten !

och herrejävlar vad man såg ut !

minnen minnen

2009-11-01 @ 17:05:32
URL: http://slashhanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU E SÅ DÖD.

alla kollar bästa tjejens blogg :D:D::D:D

2009-11-02 @ 08:22:51
URL: http://erini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0