when love takes over... YEEEAHH YEEEEEAAAAAAAAAAAAH

holaaaaa! rubriken har inget med texten att göra men jag tycker den låten är lite sådär småbra. MEN nu sitter jag och klara farmför datan. fast sanrt kommer elin och då ska vi äta och sen ska vi till calle och titta massa film och kanske spela lite poker. fast klara vill inte för hon tror att hon är dålig, men vad hon inte vet är att jag kommer tvinga henne. så, nu vet hon det hahaa. men vi var iväg till 4-gott för ett tag sen och köpte chips och cola. jag vill se skräck men klara är dum. fast jag kommer tvinga henne till det också. hehee, jag är på ondhumör nu. för klara frågade just om hon fick gå in på sin bdb snabbt... men vad hon inte vet är att jag inte kommer låta henne göra det. men hallå nu försöker hon ta datan! gud hon fattar inte och hon läser inte så hon vet inte vad jag tänker. jo, nu började hon läsa. gud vad intressant detta blev. men nu vill klara "gästblogga" som alla håller på med. eller a, hon vill skriva något. här har ni dåe http://klaralestin.blogg.se <3

Hejsanhoppsan lille bror .
HAHAHAHAHA , det säger dom i karlsson på taket .
Alla hatar det , utom jag , jag fattar inte varför alla hatar det , ylva sitter nu och förklarar att han är läskig och är som ett barn fast han är vuxen.
Men så kanske det är , men jag gillar ändå honom. Åh , varfrö har alla så lätt att skriva saker , jag tycker det är jätte svårt , vad ska man skriva lixom ...?
Jaa , nu kom ylvas mamma in och sa att det var mat , men då sa ylva att vi måste vänta på elin lite argt sådär.
jaa , vilken underbar atityd hon har mot sin mamma som är så snäll.
HAHHAHHAHHa
Jaa , nu orkar jag inte skriva mera , men nu går vi över till yllet :B


OVER TO YLVA:
men asså seriöst.. jag hatar verkligen karlsson på taket och har alltid hatat. han är fan as läskig! :o nu sa klara att han är snäll, men det är juh just det han inte är. han är så himla oförskämd. usch. men nu orkar inte jag heller skriva mer. så hej då!
kramar/ yllet



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0