tick tack, vart tog allt vägen?


video hämtad från youtube

sitter och lyssnar på the smiths. pappa tycker att dom är enformiga... det är dom, men om jag nu gillar det dom gör så gör det väl inget att dom är enformiga? nej, det är juh bara bra för då får jag mer av det jag gillar :) jag är så smart :s

sorry att det inte blev något inlägg igår. men det är som att tiden bara flyter förbi och man kan inte göra nåt för att stoppa den. inte för att jag har roligare eller så, jag tror att allting går så fort för att man har så lite tid nu i åttan. har börjat ta allting mer seriöst och därför går mycket av tiden åt läxor. igår var jag med sasha och vi pluggade lite till matteprovet som var idag. sen när sasha hade gått hem pluggade jag i ytterligare typ 2 timmar. seriöst? skolan tar för mycket tid och jag tycker det är tråkigt! men vill man bli läkare så vill man. hahaha, kom just att tänka på när jag hade kommit hem idag. jag var ensam hemma och var på mitt rum. plötsligt knackar någon på ytterdörren och öppnar den sedan långsamt. jag blev så jävla rädd för jag kunde ju inte se vem det var. min första tanke var: dom har inte tagit fast baby face! HJÄLP!!! så jag tänkte precis smälla igen mitt rums dörr men sen hörde jag att någon började ta av sig skorna och tänkte att det måste vara någon jag känner. sen när jag tittade efter var det min brorsas flickvän. hahahaa, hon kom hit och skulle vänta på min brorsa eftersom han tog 15.50 båten. detta hade ingenting med vad jag skrev om läxor och sånt att göra. ville bara säga det. men under tiden som vi väntade på brorsan pratade jag med hans tjej om gymnasium och så. hon går på donner natur och det verkar faktiskt riktigt bra. jag vet att jag vill gå naturlinjen eftersom jag vill bli läkare. och om jag inte vill det sen så finns det juh massa andra jobb att välja på om man har gått natur och fått bra betyg. donner natur ligger alltså högst upp just nu. men nu kom jag på att jag ska upp halv 7 imon och jag kommer vara dötrött som vanligt och somna på svenskan som vanligt. bajs, aja. ge alla en kram!/ yllet


asså det är så kallt nu! fast hellre kallt en varmt nu. om det skulle vara varmt nu skulle alla isar smälta och göteborg skulle drunkna och alla skulle dö... i stora drag dåe.

Kommentarer
Postat av: Jenny:D

Det är bättre med kyla än med regn, men här i göteborg har vi ju båda-.-

2009-11-19 @ 07:20:21
URL: http://blondinenjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0