"this song is not for your loverssss"

ooh, that song makes me think about fifth grade hihi. lyssnar på den nue på spotify. kommer ni ihåg när vi stog på bordet i femman på lägret och sjöng med? lyckliga minnen.

idag har det vart en ganska seg dag. men på spanskan skrattade jag ganska mycket. kunde faktiskt inte sluta efter att han på spanska cdn sa: tu gato es gris? H A H A H A. det var inte ens så kul... eller jo det var det nu börjar jag fan skratta igen. men jag sov inte så mycket som jag behöver inatt heller så det förklarar väl saken. OCH NU TILL EN ROLIG SAK. vi ska åka till danmark i sommar med fotbollen och spela dana cup. den verkar faktiskt skitkul :) fast många blev väl besvikna över att vi inte kunde åka till italien.. men nu kan juh de spelare som inte hade tid att åka till dit komma med till dana cup istället. det kommer bli bäst! okej, men nu måste jag få tag på jenny och klara. seriöst jag har ringt både till klaras hem nummer och mobilen men hon svarar inte. asså jag behöver få tag på henne för man kan anmäla sig till en typ skolresa till sunne och vi tänker åka, men jag måste planera lite med henne och så innan vi anmäler oss. jag får försöka ringa nu igen -.- hope she picks up.
nu kör min brorsa ut mig ur hans rum. kramar/ yllet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

piercing? :O

2009-11-26 @ 21:37:31
Postat av: tara

alla var heeeeeeeeeelt kocko på spanskan haha:P

2009-11-27 @ 07:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0