the end of freedom >:(

japp, idag vare då sista dagen på lovet.. känns förgävligt att behöva gå tillbaka till skolan. jag frågar mig bara varför gå i skolan när vi har lärt oss det viktigaste? bajs. aja, man får väl se det som att denna veckan har varit as bra om man bortser från busans försvinnande. men nu är hon juh tillbaka så då kan man andas igen.men denna veckan har jag (eller ja, mamma betalade det mesta (a)) köpt massa fina saker lalalalalalala! okej jag är glad hihi. här har ni min lista:

långt linne, VILA
jeans, only
T-shirt med tryck, rock metal eller nåt
bh, HM
mössa (haha, sån grön jag har fasst jag köpte en lila nu), indiska
stora ringar, glitter
eyeliner, body shop
dushcreme och body lotion, body shop

och sen köpte jag en del saker för att göra rummet mitt finare :)
skrivbordslampa
matta (hah)
påslakan, örngott och lakan
rosa doftljus (melove) alla dessa inredningsaker köpta på ikea.

nåt mer? jo juste. en stor ram för jag ska måla nån tavla som jag kan sätta upp på min tomma vägg. asså det fanns typ massa stora plancher man kunde köpa men de var så himla opersonliga så jag sket i det. fick en liten idé om vad jag ska göra med den tavlan nu.. det blir säkert bra, men nu är det så att våran kamera är hos min morbror sen min kusin döptes så jag har inga nya bilder, sry. ni får nöja er med en gammal


är mitt öga alltid så snett?
kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: jaaaaaaaag

asså hjälp jag ser asskev ut på den bilden om man kollar noga :o hahahahhaa

2009-11-01 @ 13:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0