tänkte fairtrade, men tog fel :(

ja... jag tänkte köpa fairtrade choklad, men sen tog jag fel och upptäckte inte det föränn jag kom hem. men skit it, den är god ändå :)

men gårdagens kväll var askul och får göras om någon gång. vi gick till mariaplans videoaffär och skulle hyra lite skräck och någon komdi. vi hade just bestämt oss för gothika, och då säger han i affären att han vet några bra skräckfilmer. då tar han fram dom och så väljer vi the uninvited och trick or treet. hahahhaha trick or treat var sååååååå jävla dålig så det går inte. det handlade fan inte om någonting. det var bara enmassa randommord och mitt i allting kom det varulvar...? aja, the uninvited var ganska bra fast inte så läskig. och komedin som kalle sa var bra sög xd hahah, men det gör inget för kvällen var ändå lyckad. idag vaknade jag, elin och klara vid 10 och åt frukost. sen gjorde vi pannkakor till lunch och tittade på män som hatar kvinnor. har faktiskt inte haft en tanke på att titta på den innan även om det har vart så mycket reklam om den, men nu blev det som sagt av. det var jävligt hemsk asså men väldigt bra. den var inte sådär svårförstående som många thrillers är, men den var ändå inte för lätt. bra balans :) men nu orkar jag inte sriva mer. jag lägger in lite bilder från kvällen igår om ett tag, men nu är jag vid fel data så jag har inga bilder. ni får ha det!
kramar/ yllet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0