sömnpiller?

nej så drastisk vill jag inte vara men jag börjara bli riktigt trött på att komma i säng vid 11 tiden och efter det och sen inte kunna somna! asså jag vet att typ alla lägger sig senare än 11, men jag måste ha min orkagåtillskolanochplugga sömn. jag dör typ varje dag :s folk kanske undrar varför jag sitter uppe nu om jag klagar men jag kan inte somna så jag kan lika gärna sitta här. hur har dagen vart då? jo, jag och elin har tittat greys och snackat och bara tagit det lugnt (för det är ju så man skall tillbringa söndagarna enligt gud :), okej ska sluta driva med religion och sånt. vet att det finns många som finner tröst i sin religion och det är juh något bra (:)
men sen iallafall så skulle jag på fotbollsträning så då skiljdes vi åt. vårat lag har fått massa nya spelare och det är gött för vi var ganska få innan (y) men sen kom jag hem vid 20 över 8 och var lite irreterad pågrund av vissa saker och sen duscha jag. älskar att göra sig sådär jätte fräsch! jag typ tog body scrub och sånt och sen filade jag naglarna och tog nagelförstärkningsmedel på dom. nu är mina naglar fina :D sen sa mamma att calle hade kommit förbi med kläder som jag tydligen fick av maja och hedda. ännu mer :D det var två par jeans från weekday och ett par typ chinos från bikbok som var helt nya. hihihi jag är superglaaaad!
och nu sitter jag här då. fräsch och glad och osminkad. ni får en bild även om jag inte har nåt smink på den för jag vill inte bli så att jag inte klarar av att gå till skolan utan smink.
men vafan nu var det krångel med datan. aja ha de bra, kramar/ yllet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0