skyndar på nu

okej ville bara hinna med ett inlägg innan jag sticker till elin :) nu har jag bestämt mig för att rycka upp mig lite och sluta deppa. asså livet blir väl vad man gör det till? eller det är iallafall den uppfattningen jag har fått.. menmen, jag och elin ska typ göra lite läxor, den förbannade matten som vi alla hatar, och så ska jag rita lite på bilden som vi gör i bilden. man ska typ rita 4 människor på ett papper som gör olika saker och så ska man rita dom så verklighetstroget som möjligt. men det är skoj, men nu måste jag sticka.
kramar/ yllet


egopic i spegeln :3

Kommentarer
Postat av: elin

puss på yllet

2009-11-08 @ 12:19:09
Postat av: klara

hej sötis <3

2009-11-08 @ 15:42:23
URL: http://klaralestin.blogg.se/
Postat av: mandii

sjukt snygg! o:

modigt att raka av håret ylva!

du är ascool, bruden! :D

2009-11-09 @ 21:18:07
URL: http://mandamoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0