reklampaus=bloggning

yes nu vart det reklampaus från glee. det är faktiskt ganska bra :)
och juste. här om dan frågade freja mig vad som har hänt på min högra överläpp. har jag eller har jag inte fått den frågan minst hundra gånger? det har jag. så nu orkar jag inte svara mer på den. det jag har på läppen är ett ärr jag fick när jag var 2 år. det var en katt som rev mig och det ska ha sprutat blod :s har ingen aning för jag kommer inte ihåg. men det syns knappt längre


ja, där ser ni, och jag måste göra så där med läpparna bara för att det ska synas det minsta på bild.


som ni förstår har theo gett mig kameran nu och jag tog lite bilder aldeles nyss. osminkad ehe. menmen som jag redan har skrivit i tidigare inlägg. vill kunna visa mig utan smink så jag får stå ut (:
nu måste jag försöka lägga mig.. men jag vill inte :( aja
kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej , puta med läpparna fjortizzzzzz

hahahhahahaha , hahahhahahhahahaha, haahhahhhahahhh.

puta med läpparna fjortizzzzzz

puta med läpparna fjortizzzzzz

puta med läpparna fjortizzzzzz

2009-11-13 @ 20:54:07
URL: http://klaralestin.blogg.se/
Postat av: Jenny:D

Du är fin:)

2009-11-14 @ 17:12:00
URL: http://blondinenjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0