ohh, sry

blev inget inlägg igår, men jag var hos klara med jenny. vi var så himla trötta xd men innan vi somnade kollade vi på john tucker must die och åt cheeseballs. asså cheeseballs e fan heligt gott. på morgonen sen drömde jag att någon sa till mig: gud vad dålig myusiksmak du har, lyssna på min. och då började det låta som en borr. fast det berodde på att klaras hus byggs om så dom började borra och hålla på vid åtta hahahahaaaa :( men vi var iallafall på lisse lite på eftermiddan dagen innan. så såg vi renen som man får åka i en vagn bakom om man betalar och så frågade vi hur mycket det kostade men då sa han att vi fick åka gratis. så vi satte oss och började åka men jag fick typ panikångest över hur renen behandlades på direkten och jag började nästan gråta. asså förra året var det en ren på lisse som dog för att det var för varmt! fan vad jag blir arg och ledsen. men jag bad iallafall om att få gå av och så stack vi från lisse med direkten. men jag upptäckte en sak som fångade mitt intresse innan vi stack. det var ett sånt litet stånd med massa olika hudkrämer. vissa av dom v ar typ kravmärkta och så och det är inte så vanligt bland hudkrämer. och till det bästa: DE HAR EN BUTIK JÄTTE NÄRA MARIAPLAN! jag blev lycklig. det är bara naturliga ämnen i de här krämerna och dom är jätte mysiga :)

fan vad ont jag fick i magen nu :( har ätit massa godis för asså jag vet inte om jag har gått ner eller upp och jag måste ha gått upp på måndag annars vet jag inte vad som händer. är såååååååå nära att få sluta gå till bup och jag vill sluta. aja, får äta lite extra för att vara på den säkra sidan :) men nu ska ni få lite bilder från lisse, och btw, skönt att babyface är fasttagen!


påväg till lisse


klara håller cykel


ja, nu är det då snart jul och fejksnö på marken :)


asså fyfan vad kallt det var igår :o

jag kommer lägga upp ett till inlägg för att få med dagens händelser, so hold on for a while
kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: Jenny:D

Det var mysigt, kallt och hemskt:) Fina bilder har du lagt upp iaf:)<3

2009-11-15 @ 11:28:50
URL: http://blondinenjenny.blogg.se/
Postat av: klara

såå mysigt var det :D<3

2009-11-18 @ 21:19:41
URL: http://klaralestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0