nördkväll väntar

ja, om typ 10 minuter kommer elins familj hit och då ska jag, elin, min brorsa och hennes brorsa nörda oss efter världens godaste middag :D fett kul. och dagen hittils har också varit rolig! först så anmälde jag, jenny, klara L och klara hn oss till sunne resan för åttorna och niorna. det kommer bli asskoj (: och sen på hemkunskapen gjorde jag, klara hn, tove och lisa z den godaste soppan (a) och så lyckades jag och tove lura i klara han att hon var schizofren. hahahaha omg vad man kan lura dig gumman xd loveu! och sen gick jag, linda, klara hn, klara L, tove och linn på stan och jag hittade en klänning på bikbok som jag måste ha. ska tvinga mamma att köpa den till mig >:) och så hittade linn en slags... typ klänning eller nåt åt mig. också på bikbok. den har axelvaddar och är helsvart. asså jag har aldrig varit något fan av axelvaddar, snarare tvärtom. och jag är inget fan nu heller, men den var faktiskt riktigt snygg på. och sen så var jag så kissnödig att jag och linda fick gå ifrån dom andra och gå till biopalatset för att gå på toa. sen tappade vi bort dom andra och när jag hade fått kontakt med klara på mobilen sa hon att dom var vid nk. jag och linda var juh vid grönsakstorget så vi orkade inte gå till dom andra, så vi satte oss på espresso house och linda köpte en chai. det var mysigt, men nu är min katt typ jätte arg och uttråkad och håller på och biter mig i fötterna, så jag måste leka med henne. puss och kram/ yllet


jag gillar att posa... eheee det går inte så bra, men careface åt det.
jag hade så grymt fula kläder i skolan idag så jag var tvungen att byta nu när jag kom hem och när vi ska ha gäster hihi

Kommentarer
Postat av: Jenny:D

Du är bra på att posa (A)<3

2009-11-27 @ 18:53:33
URL: http://blondinenjenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

så fin<3

saknar dig as mycket:(

2009-11-30 @ 20:34:53
Postat av: Anonym

/ astrid

2009-11-30 @ 20:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0