mitt kära oc och mina kära digestive

kvällen tillbringades framför oc med enmassa digestive. och dagen tillbringades med 3 timmars träning. och eftermiddagen tillbringades med matte tills jag fick utbrott efter att ha suttit med samma tal i tre kvart. jag hatar matte. fucking jävla helveteskuk mycket. så, nu känns det bättre :) (n) asså varje gång jag tittar på oc blir jag depp och måste lyssna på hide and seek. och imon är det skola och det är så inte värt på något sätt. i feel like going to strawberryfealds and eat.. well, they don't mean strawberrys men det är det jag vill ha. konstig mening. wellwell, ska sluta blogga nu. ska jag sluta blogga föralltid? ni läser ju ändå inte. JAG SLUTAR. nej, det gör jag inte för jag tycker detta är kul och det är något jag ser fram emot. så skit i er, jag får väl sitta och läsa min blogg själv.


hej jag heter ylva, 12 år, wemo och jätte lycklig.
eheeee
ses imon ni som går i min klass, kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: Jenny:D

Du ska inte sluta blogga, då blir jag sur ju:(<3

2009-11-16 @ 07:29:48
URL: http://blondinenjenny.blogg.se/
Postat av: tovizzle

hahaha

2009-11-21 @ 01:12:46
URL: http://lizaffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0