min tå är lila randig

eller inte randig. den har bara en rand. jag råkade sparka lilltån i en stol i morse och efter ett tag började det värka. sen på fotbollsträningen kändes det som att tån bara trillade av. usch vad det kändes äckligt. och sen när jag kom hem så upptäckte jag att den inte hade trillat av. fast det trodde jag förstås aldrig att den hade gjort.. men nu har den iallafall en lila rand på sig och jag haltar. får hoppas att det går över snabbt för jagvill inte sitta inne hela dagarna. men blablabla vad ointressant. vad har ni gjort idag? själv har jag bakat bröd, ätit bröd och mått illa över att jag har ätit lite för mycket bröd.
kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: lizaaaaaaaaaa

haha JAG HAR PLUGGATTTT!

2009-11-23 @ 19:47:25
URL: http://lizaffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0