little miss sunshine

asså aaaw vad den filmen är fin och grym!!! såg den just med min brorsa och hans kompisar, vi skratta typ för mycket på slutet ahhaha.
men idag har det inte varit vilken dag som helst för idag var det min FRIDAG! jag är fri :D jag är helt frisk och kommer aldrig mer behöva besöka östra för varken vägning eller annat skit wihuuuuuuuu! gud vad gött det är, jag vill inte missa skolan för att gå på samtal med dom heller, för varje lektion som man missar har typ asstor betydelse nu i åttan. så när jag kom hem satt jag och jobbade med min robinson crusoe recension i svenskan, för att ta igen lite, i ca 3 och en halv timma. jag blev klar och den blev riktigt bra :) är skitnöjd. sen efter det hade jag fått bestämma mat idag eftersom vi hade något att fira och jag bad mamma göra köttbullar och stuvade makaroner hihi (a) så då åt vi det. och sen satte jag mig med non och så förhörde pappa mig om det. det handlar typ om kolväten och kolets kemi och atomer och sånt. vi har prov på onsdag om det och det känns som att det kommer gå bra. japp så bortsätt från att skolan var ganska tråkig så har det vart en bra dag. hahaha, shit detta måste typ vara första gången jag tyckt att läxor var kul. eller kul och kul. roligare än vanligt.
men ni får ha det så bra, ska sova nu ööhhhh det kommer inte gå för jag kommer typ ligga vaken i en timma innan jag somnar och det är asjobbigt. kanske borde läsa ut fjärde boken i twilight? har nämligen inte gjort det, eheee. men sluta inte läsa min blogg för den är bäst och jag vet att detta inte var ett så roligt inlägg men det kommer roligare imorgon. pussar och kramar/ yllet

 
oops, hahahaa gammal bild från gamla datan. bror min och jag satt uppe till 2.00 för att han skulle klara något rekord i mario kart. jag skulle tydligen vara vittne haha... 2 år sedan?

Kommentarer
Postat av: ally

fanvad gött, aldrig mer östra??

KOLLA MIN BLOGG !:D

2009-11-23 @ 23:31:31
URL: http://aesd.blogg.se/
Postat av: eelin

haha, har inte heller lykats läsa ut fjärde boken ,!

puss på sötaste ylvaa !! <33

2009-11-24 @ 17:41:32
URL: http://elinrosenblad.devote.se
Postat av: Jenny:D

Happy for you, att du är fri menar jag :)<3

2009-11-24 @ 20:03:20
URL: http://blondinenjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0