julklappar?

asså nu tänker typ alla att jag är helt kokko som redan tänker på julklappar... men nu är det juh så att allting blir dyrare den 15/11 (tror jag det är) så man borde passa på att köpa det man ska nu. det kostar mycket mindre och så blir man inte så stressad precis innnan den 24 när man kommer på att man inte har köpt en present till brorsan och inte har en aning om vad han vill ha utom ett headset som kostar typ 500. okej.. det är bara jag som har det så men ändå (a) fast å andra sidan vet jag inte vad min brorsa vill ha nu heller så det spelar inte så mycket roll. nåt förslag vad en 18 åring som gillar att spela musik, spela smash och vara med kompisar vill ha? nej, ingen vet vad såna vill ha hahahh jag får försöka lista ut nåt själv. aja, ska typ lägga mig snart, är värsta trött efter gårdagen och jag har inte så mycket att göra. patetiskt att jag sitter här en lördagkväll och tittar på nån tysk deprimerande film, men idag var det en sån där dag. en sån där dag som helt enkelt är deprimerande
kramar/yllet


en bortkastad och bortglömd cykel. lite lagom deprimerande


Kommentarer
Postat av: Jenny:D

Jag tycker att du ska lyssna på Jamie Cullum, gumman<3

2009-11-08 @ 09:42:23
URL: http://blondinenjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0