jag är så kreativ

kom hem ifrån promenaden typ klockan 3. vi gicm och fikade på röda sten istället för att köpa sushi, och så träffade jag olivia och tea där helt random! fast det visade sig att det inte var så random, för tea och olivia är med i någon konstgrupp som håller till där och det var tydligen utställning idag :D så jag kollade igenom utställningen, och det var riktigt fina verk faktiskt. ni e grymma asså! så när jag kom hem var jag as inspirerad, och jag har köpt en värsta stor ram så att jag kan måla en affisch och sätta den i mitt rum. mina väggar är så himla tråkiga. men iallafall så gick jag och tuggade tuggumi och tänkte lite på vad jag skulle måla för bild på affischen och då tänkte jag juh tuggumi. hihi, själv tycker jag att den blev ganska bra, vad tycker ni?


och så är den då XXXL hahaa.

men jag kunde inte sluta där, utan jag satte mig och stickade lite på min mössa som jag gör i slöjden, och sen sydde jag upp en kjol som jag fick av några kompisar en gång. den var fin innan oxå, men den var så himla varm :o så jag gjorde den lite kortare. eller lite och lite, ganska mycket för det blev lite fel, men här har ni:


vad tycks? :)

nu måste jag sluta för jag ska snart åka till biopalatset och kolla på new moon med linda. göööött!
kramar/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0