glee

japp, det är det programmet jag har siktat in mig på för kvällen :D har knappt någon aning om vad det är, har bara sätt reklamen och gillade det som skymtade förbi. det börjar 21.00 på fyran, första avsnittet. menmen, nu till min dag. har sovit ungefär 6,5-7 timmar de tre senaste näterna. det är normalt för många i min ålder, men inte för mig. jag måste typ sova över 9 timmar för att orka. resultatet av att jag har sovit så här lite blir att jag skrattar mig igenom varje lektion. ganska kul faktiskt, men ändå jobbigt eftersom jag skrattar åt precis allting och inte får något gjort -.- men jag har väl tagit igen det hemma, satt i typ en timma och pluggade no och engelska. hade planer för eftermiddagen, men de kan göras någon annan dag. finns<3 och ja... imorgon blir det sova hos klara med jenny och kanske mimmi (L) vi ska på lisse och då är tara också med. längtar :) just nu tittar jag då på simpsons i väntan på glee. pappa tittar också. han skrattar xd
aj, ska sluta blogga nu. sov gott (snälla låt oxå mig sova för jag vet att ni inte står ut med trötta ylva)        kramar/ yllet


jamen jag har ju ingen annan bild för min brorsa har kameran och blablabla

Kommentarer
Postat av: tovizzle

han finn i glee e så jäääävla fin

2009-11-14 @ 19:37:49
URL: http://lizaffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0