fri som en fågel!



heeeeeej, idag var det skola och efter bamba stack jag och vägde mig. detta var min näst sista vägning. sen slutar jag för gott. det känns mycket bra :D menmen, nu sitter jag hos elin och klockan är 16.55. vi har snackat en del och spelat kalaha, jag förlorade >:( men jag hämnas någon gång >:) och innan jag stack till elin skulle jag lämna tillbaka min jacka till emmaus men nej. den ville dom inte ta emot så jag fick inga pengar tillbaka men mamma fick ett tillgodokvitto. så var det med det. jag har juh ändå en annan jacka så jag orkar inte bry mig. nu spelar elin blackbird på gitarren. det låter fint :) och när jag kommer hem måste jag göra matte för vi har prov på onsdag. jag har ångest inför det för jag suger sönder på geometri. blää. och nu säger elin att hon ska på konfirmationsläger men att hon inte ska konfirmera sig. ARGH ASSÅ. det är massa som jag känner som ska göra så eller som ska konfirmera sig bara för presenterna och jag får damp för ni har ingen bra moral. H A H, nu fick jag det ur mig för tusende gången, men bara så ni vet vad jag tycker. ehe. men här har ni en bild på mig och elin från elins data. typ 2 veckor sen eller nåt.




"jag döper dig till fritjoff." *kastar vatten i huvvet på den*

kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: Jenny:D

Det kommer säkert lösa sig med provet<3

Och jag tycker inte heller man ska konfirmera sig om man inte tror^^

2009-11-17 @ 21:02:25
URL: http://blondinenjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0