fest eller nåt

ja, det är det hemma hos mig nu, fast det är inte jag som är med haha xd det är min brorsa som har enmassa okända människor här. eller, vissa av dom känner jag igen...
men jag gick på bio med mamma och pappa idag för att theo ville vara hemma själv med sina kompisar och jag orkade inte sova borta. vi såg 500 days of summer. riktigt bra asså! det är ingen typisk kärleksfilm. lite sorglig på sina sätt och väldigt orginell. ta dig tid att se den för den är värd det. och tidigare idag så var jag på stan med klara och jenny och sen gick jenny hem och då träffade jag och klara på sasha och neda. sen träffade vi på dom igen och gick i lite affärer med dom. sen träffade vi på tea och olivia. ja, massor av människor blev det. men dagen på stan slutade med att jag hade ett par örhängen, ett diadem och en väska med mig hem. hörde ni? EN VÄSKA! ingen mer syn av korgväskan eller kattväskan hahahahahaaaa. känns bra.
men juste. jag försökte lämna tillbaka min fake canada goose idag. den fäller typ fjädrar och jag vill inte ha på mig den för jag blir som en kyckling av alla fjädrar. men nej, emmaus ville inte ge pengarna tillbax eftersom jag hade tagit bort prislappen och då kunde dom inte vara säkra på att jag hade köpt den där. dom sa att jag skulle komma tillbaka på måndag och det ska jag fan göra! vill ha mina pengar >:( imorgon är det nån konstig fotbollsträning först i kvidberg, och sen på kvällen är det träning med laget. nu ska jag snart sova.
men först bilder för det är alltid skoj






fick göra den lite personligare :) snügg som faen
kramar/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0