dom tittar film och jag gör ingenting

joo.. jag sitter här, och jag var asbra för jag lyckades lägga in ett inlägg för en timma, 13 minuter och 23 sekunder sen. alltså igår tror jag. nej nu blev det för lite längre tid sen asså jag kan inte riktigt få framm de orden jag menar. ha ha ha, jaaaaahaa de tittar på syskonen boudelier's (stavning?) olycksaliga liv! hihi den är kul juuuh!
nej jag hatar jim carrey i denna filmen D: just nu sa han hellohellohelloblablabla jag hänger inte med så jag kan fortsätta skriva. och en sak. ni kollar inte min blogg längre? asså shame on you guyes! :'( jag gillar när folk tittar min blogg hehhh. asså åh vi har tjockat oss jätte mycket med det är bra för jag vill gå upp så blir det allt bra så mina föräldrar slutar idiota sig :) jag vill ha långt hår... det är typiskt mig att ändra mig hela tiden, fast jag kunde inte haft kvar mitt blonda hår för det var så fkn slitet. längst fram är det typ en kal fläck på mig nu och tänk om jag inte hade snaggat? då hade håret typ bara ramlat av längst fram nån gång och då kanske jag hade haft jätte långt hår och så bara hade det gått av. då hade jag lixxom fåt paniiiiiiik. asså den här datan har damp men man kan ta värsta bra bilder (eller ja bra iallafall) som är svartvita. man blir mycket snyggare i svart vitt :D usch jag har sockersmak i munnen och det är inte mysigt, måste borsta tänderna snart men jag orkar inte och jag vill inte lägga mig ner för då blir jag så trött och det vill jag inte. nej, jag ska vara vaken. fast igentligen ville jag kolla på friends maraton men så kollar dom på denna filmen och det är inte kul fast det tyckte jag först. asså han, jim carrey, r vidrig i denna filmen han är juh bara läskig!:o ojuste jag har matck imon så jag måste upp värsta tidigt! neeeeeej orkar inte jag orkar ingenting och just därför ska jag sluta nu pusshejkram/ yllet
och en bild på mig och jenny i svart vitt (y)

äter godisrem, ohja

Kommentarer
Postat av: Jenny:D

Jag trodde du gilla Bourdulere, hun? <3 D:

2009-11-07 @ 11:30:07
URL: http://blondinenjenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är bäst<3

2009-11-07 @ 14:08:51
Postat av: Anonym

från tara

2009-11-07 @ 14:09:02
Postat av: jaaaaaaaag

haha, jag gillar den men jag var så trött xd<3

2009-11-07 @ 15:51:15
Postat av: Anonym

ylvaaa:D<3

2009-11-07 @ 19:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0