cherry cherry bom bom

idag är det ganska fint väder. typiskt att vi ska ha fotbollsträning inomhus då. fast det blir också kul, bara det att varje gång som vi har haft träning utomhus den här månaden så har det regnat. jag gillar inte att träna när det bara duggar eller regnar lite. om det nu ska regna när man tränar så ska det ösa ner! hihi, men jajaja, nu sitter jag iallafall i en stor t-shirt framför datan och har precis ätit frukost. lyssnar på lady gaga. börjar nästan gråta, hahaha, nej men jag trodde inte att jag skulle sakna sjuan, men det gör jag. för varje år som går så saknar jag det innan. makes a little sence. nej nu ska jag tänka på den härliga julen och allt vad som kommer med den. lussekatter, klappar, pepparkakor, brinnande ljus, släkt, mysig belysning. oj nej jag kommer aldrig få mitt rum julfint. jag får aldrig mitt rum fint på något sätt. usch, hatar det. jag måste ta tag i det och fixa till det mer. ja, det ska jag göra idag. om jag orkar dåe... nu är det nästan tomt i mitt huvud så jag slutar det här inlägget med en bild.


min älskade klara. hon åker till australien 11/12... jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig :( 

Kommentarer
Postat av: ally

vart någon stans inne ??

kommer sakna klara jag med :(

vi får sörga tillsammans .... <3

2009-11-29 @ 12:13:48
URL: http://aesd.blogg.se/
Postat av: klara<3

älskling , saknar dig redan nu <3

älskar dig :*

2009-11-29 @ 13:28:13
URL: http://klaralestin.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskling , saknar dig redan nu <3

älskar dig :*

2009-11-29 @ 13:29:03
URL: http://klaralestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0