BUSAN ÄR HEMMAAAAAA

hejhej, sitter här på halloween med calle. har just tittat färdigt död snö. hahahaha, norsk zoombiefilm. hahahaha omg den var sjukt rolig. JAG ÄR JÄTTEGLAD FÖR BUSAN ÄR HEMMA IGEN BARA SÅ ALLA VET! asså fatta vad vi har letat. igår så försvann hon runt 12 på dagen. vi åkte till ikea, jag och mamma och calles mamma, typ klockan 2 för vi tänkte att det inte gjorde nåt om busan var ute eftersom pappa skulle komma hem klockan 4 och släppa in henne. men sen när vi kom hem från ikea, klockan 5, så hade inte busan kommit in. asså det är ju inte så ovanligt att hon är ute ganska länge men nu när det blir mörkt så tidigt så vill vi ha henne inne innan det blir mörkt. iallafall så var det mörkt så vi gick ut och ropade på henne. om hon inte kommer in innan det blir mörkt så stannar hon ute så himla länge eftersom det är mer spännande när det är mörkt. men sen så gick jag omkring på gården och knackade på varje dörr som var låst och ropade på henne för att se om hon jamade och hade blivit inlåst. men det hade hon inte. vi letade i ungefär en och en halv timma men sen fick vi gå in. pappa fortsatte leta efter maten men hittade henne inte. sen gick pappa och jag upp klockan 3 på natten för att kolla om hon var i trappuppgången. det var hon inte. pappa gick upp en gång till klockan 5 och kollade, men förgäves. på morgonen, vid 10 snåret, var hon inte heller hemma så vi gick ut och letade. hon har bara varit ute en hel natt i stan en gång förut och då var det någon jävla kärring som hade tatt hand om henne även om hon har halsband där det står nummer! iallafall så letade vi efter henne idag i typ 2 timmar och satte upp lappar om att hon var borta. jag gick omkring på gråberget och så såg jag några som höll på att bära in möbler i en flyttbil. då frågade jag om de hade sett busan och så visade jag en bild på henne, och då sa de att de just hade burit ut henne ur deras trappuppgång för att hon hade stått där och jamat. så jag hade alltså missat henne med 5 minuter. great. sen gick jag och mamma och pappa och letade i typ en timma till tills vi gav upp och gick hem för det började bli mörkt och då var det ingen idé att leta. så vi hoppades att någon skulle se henne och ringa. sen när jag, theo och calle satt här och kollade på scream så ringde det en tjej och sa att hon hade hittat busan. fatta vad jag blev lycklig! jag har varit så jävla nere sen igår för dramatisk som jag är har jag trott att någon kattmördare har tatt henne eller nåt. ni har väl hört om den i uppsala eller vad det nu var som styckade 20 katter och 2 hundar eller nåt? aja, jag är så jävla lättad och glad för jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan busan (L)
kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: klarööööö

hahahhahaha , BUSAN :D:D:D:D

2009-11-01 @ 01:53:05
URL: http://klaralestin.blogg.se/
Postat av: Lisa

Br att hon är hemma. Men var det inte i Lerum kattmördaren var?

2009-11-08 @ 21:38:19
Postat av: jaaaaaaaag

jo, det kanske var lerum.. asså jag hatar såna personer! hur kan dom? >:'(

2009-11-08 @ 23:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0