bloblabä

hejhej, nu sitter jag och elin, http://elinrosenblad.devote.se,  och lyssnar på 2pac. han är riktigt bra... eller tjaa, jag har inte hört så mycket menmen. jag och elin sitter och snackar om acne, för jag har en riktigt jävla hemsk en... den har typ blivit en broskknöl. GUD VAD GLAD JAG ÄR! jag har ett ärr i pannan där det dessutom är en broskknöl :'( BAAAJSS. nu ska jag skriva en liten depptext, jag vet att andra har problem som är mycket... ahahhaha mycket värre, men nu får jag fan tycka synd om mig själv. jag vill inte ha en knöl i huvvet. jag är ful, jag vill inte vara knölig? buhuuuu
nej nu vill jag skratta och då vet jag vad jag ska titta på hahah. här kommer den:


omgomgomg, detta var längesen hahahaaa jag låter assepe vafan xd

Kommentarer
Postat av: t

hah guuud vad söt röst!

söt katt oxå

:P

2009-11-28 @ 10:30:27
Postat av: Lisa

Hon är så göllig! :)

2009-11-28 @ 20:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0