beslutsångest

hahahaha, jag är fånig, jag vet... men nu är det så att jag har köpt en canada gose, eller hur det nu stavas, på emmaus och sen kom jag på att det var dun i. alltså  dun från döda gäss, och det känns bara fel. vill inte ha på mig nåt som vi människor har dödat. men den är juh så snygg! nej men nej asså jag säljer den eller lämnar tillbaka den.

jag äter kött och så men det känner jag att jag nästan måste eftersom jag vill växa mer. när jag är typ 16/17 tänker jag bli vegetarian. men a, tillbaka till jackan. någon som vill köpa en canada gose för 600? juste, den har ingen päls bara så alla vet och den är svart och går halvt över rumpan. klara har första tjing(?) men om hon inte vill ha den så är det bara att fråga mig. ahahaa jag typ sitter här och tror att folk vill ha den men jag vill bli av med den.
kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: Jenny:D

Men gumman du ska ha din jacka ju D:

2009-11-12 @ 21:04:47
URL: http://blondinenjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0