bara för att..

shit nu blir det ett kort inlägg här, får se om jag klarar av det. ehhh, idag har det vart en vanlig skoldag. efter skolan gick jag, frida och klara ut med zorro. sen satt vi och åt mackor hemma hos frida och pratade om det mesta. sen jag kom hem har jag typ bara läst den himla boken i svenskan. inte för att den är så tråkig.. men den är så lång! och jag måste ha läst ut den till på måndag så jag hinner skriva rescensionen :'( jag har inte tid, eller så planerar jag dåligt. men bajs nu blev inlägget hyfsat långt ändå! jag som måste läsa. fast jag måste lägga in en bild för allting blir roligare då.
kramar/ yllet


busan kom i en banankartong från afrika för er som undrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0