alla måste få ut sina aggresioner.

ja, och därför har jag just varit iväg och köpt en klösbräda åt busan. den katten har så mycket aggresioner att hon har fullkomligt klöst sönder hela sin gamla och nu ger hon sig på mina fötter. då känns det bäst att köpa en ny klösbräda till henne. hoppas hon blir glad (y) mennu har jag typ inget att göra. fan vad tråkigt allting är. jo, jag ska gå på promenad med mamma och pappa så att mamma kan köpa sushi till mig. G O T T . fast jag är sån att när jag väl har ätit sushi så måste det gå en månad eller två innan jag blir sugen på det igen. jag vet, kokko. men ikväll ska jag och linda på new moon! WEEEEEE, nu sa pappa att vi ska gå, och jag vte inte varför jag skulle vilja sitta kvar här. så hugs and kisses/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0