ylva älskar rea, men vem gör inte lixxom?

ooooh jag är hemma från stadens alla ljusslingor och glitter :D nej men nu ska jag berätta vad jag har fyndat. jag och mammi gick till en affär som vi upptäckte förra veckan (minzo) det har lite dyrare kläder så jag har inte råd annars, men när det väl är rea så kör man på! så jag hade spanat in en kofta där förra veckan, men den var lixxom lite dyr så jag tänkte att jag skulle vänta tills mellandagsrean och se om de hade den på rea. och de hade fan nästan hela sortimentet på rea! allt utom några odd molly plagg, but who cares. så jag köpte den då. biiiiiiiiiild:


grå kort kofta, esprit.

men sen så hittade jag en typ tröja från replay där också, men den var lite dyr även på rean så då hoppade snälla mammi in :) hon sa att om jag hade den på nyår så kunde hon köpa den till mig. och den var så fin så jag nappade på det!


okeyy, denna bilden blev inte så bra, men jag orkar inte ta någon ny.
jag <3 min tröja

och sen så gick vi in på en affär vid grönsakstorget också. jag tror den heter effe. den hade inte snygga kläder, men så hittade jag en så sjukt jävla fin typ tunika. åhh vad den var fin, men jag trodde typ den skulle kosta 900 eller något, men så kollade jag på prislappen och den kostade bara 250 och det var inte ens rea :D happy me.


märket hette typ laurémyx. ja, något sånt.

inga bilder på ansiktet idag heller. men huden börjar arta sig, och den har blivit fin innan nyår. hoppas jag... men men, detta var då mina fynd idag, och så köpte jag en eye makeup remover från body shop. den behövs. och nu känns det lite surt sådär att nästan alla julklapps pengarna är slut :( men det är snart ny månad och det betyder månadspeng. bara att hålla ut. pussar/ yllet

busan lekte med min kamerasladd förut :3

Kommentarer
Postat av: julia

svar:

tack. det är en gratisdesign som jag tog från en annan blogg. ;)



Checka bloggen?

/ julialinneaa.blogg.se

2009-12-28 @ 18:19:32
URL: http://julialinneaa.blogg.se/
Postat av: freja

2009-12-29 @ 12:36:40
URL: http://frejastrandberg.devote.se
Postat av: freja

oj jag råka skicka utan att hinna skriva:D

Aja, fina kläder!:)

2009-12-29 @ 12:37:42
URL: http://frejastrandberg.devote.se
Postat av: Before29

ja PRECIS =) hhe.. rea tkr ja e himla bra såklart OM ja hittar ngt men tkr mest folk är helt galna o slite ro slänger.

2009-12-29 @ 18:55:52
URL: http://lineen.blogg.se/
Postat av: eeelin

jätte fina kläder! puss <3

2009-12-29 @ 21:24:26
URL: http://elinrosenblad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0