today is a day made out of happiness

ja, idag är man dåe fri, äntligen.
jag gick upp vid kvart över nio och duschade och gjorde mig iordning och sen stack jag till saronkyrkan där vi skulle ha skolans julavslutning. och det blev, som jag trodde, lite sång, någon dikt och rektorstal. sen stack jag, tove, ally och linn till stan för linn skulle köpa en julklapp till sin syster. så vi gick omkring lite på stan och linn börjar bli snobb har jag upptäckt. asså detta är inte bra :o snobbar har typ massa päls >:|
men sen stack ally, och jag, linn och tove gick hem till mig. vi spelade game cube (game cube is the shieet, bara så alla wii nördar vet). ja, och nu har de stuckit hem för typ 5 minuter sen. många skulle väl säga att det är deprimerande att vara ensam hemma själv avslutningskvällen... men jag tycker inte det. inte idag iallafall, för jag är ganska trött och typ.. asså jag blev typ på ensamhumör när de stack. men det hindrar mig såklart inte från att blogga. jag älskar att blogga, så var berädda på att få en hel del läsning denna kvällen. men iallafall så sa jag juh att det blev lite sång och så på avslutningen. bland annat så sjöng några av våra lärare en sång, haha. de är grymma:


hahahah, men nu kom jag på att jag faktiskt är heeelt ensam hemma. jag tror jag går och städar eller något, för jag vill inte sitta här längre.
kramar/ yllet


jag idag:
volangit linne från grekland
jeansleggins, bikbok
brorsans tjocktröja
örhängen, glitter

Kommentarer
Postat av: eelin

va FIN du e !

2009-12-19 @ 12:47:59
URL: http://elinrosenblad.devote.se
Postat av: lizaaaaaa,

sötnos

2009-12-19 @ 15:02:16
URL: http://llhk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0