this room is a fucking mess

tjoo, hemma från träningen nu. eller, jag har vart hemma sen sju haha. jag och linn står alltid och snackar om typ allt och inget i mer än en halvtimma efter träningarna :) men nu är jag då iallafall hemma och jag orkar inte att mitt rum är så himla stökigt!! jag håller på och flyttar runt möblerna för att se hur jag vill ha det, och just nu ligger allting bara huller om buller. i helgen ska jag fixa det. det ska bli asgrymt och jag ska trivas i mitt rum för första gången (y) hoppas bara jag orkar fixa.


this room is really a mess...

men nu till annat, idag hade vi vårt sista prov för terminen och det är asgött! sista läxan har vi till imorgon i spanskan och jag har gjort den nu. asså vi skulle kolla någon himla film på youtube och skriva ner 10 spanska meningar som han i filmen sa. den var sepe, länk här http://www.youtube.com/watch?v=ngRq82c8Baw
skumt asså, men ah, och imon så har vi sovmorgon till 20 över 9! wihuuu (: götttttt.
men nu ska jag ta en riktigt varm dusch och bli fräsch och glad. sen äre oc från början som gäller hahah, jag är verkligen världens oc nörd!<3 kramar/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0