theo snattar geisha haha

kom just hem från en restaurang. morfarn fyllde juh åtti och vi skulle fira med julbord på någon restaurang nånstans utanför stan. först ville morfar att vi skulle äta på sjömagasinet. men han räknade nog inte med att priserna har stigit ganska rejält sen senaste gången han var där. han var typ där 1990 hehe. så det blev... tidbloms tror jag att restaurangen hette. det var riktigt jävla gott och jag är riktigt jävla mätt :o och theo snodde med sig enmassa geisha som låg på efterrättsbordet. haha, han har typ ett lager nu. jag passade på att ta lite bilder på lillkusinen som följde med idag. det var juh trots allt hennes farfar som fyllde :)


asså hon är bara så himla otroligt gullig!


brorsan, jag, lilla lisen. har ett kort där lisen bet på theos finger, men jag ser helt galen ut på den så den visar jag icke.
men shir nu måste jag skynda mig till fotbollen, och jag som har en mage full med mat. detta kan inte sluta bra :o
kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: eelin

va söt hon e !!

2009-12-07 @ 18:14:21
URL: http://elinrosenblad.devote.se
Postat av: Lisa

Men GUD va söt hon är!!!

2009-12-09 @ 20:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0