that's all they really want, some fun

oh girls just wanna have fun, visst är det så och idag hare jag haft massa kul :D var med elin på mellandagsrean och vi hittade lite smått och gått. hon hittade ett par leggins med små grejsimojser på sidorna och enn långt svart linne. jag hittade:


underkläder, hm/divided


linne, weekday

och sen köpte jag ett par höga shorts från weekday också, men dom blev inte bra på bild haha.men sen skulle då elin på någon messa hon var tvungen att gå på bara för att hon ska konfirmera sig eller något. dom i hennes konfirmation hade fått i uppgift att intevjua en präst hahahah. men då stack jag hem och ordnade affischer på baksidan av min hylla. a, asså det låter konstig med baksidan, men såhär ser det ut i allafall:


hahahahah, jag är oc nööörd. asså 7 stycken av alla 14 affischerna var av skådespelarna i oc hihi.
men nu ska jag äta så kramar/ yllet


Kommentarer
Postat av: lizaaaaaaaaaaaa

finaaa grejeer ooch jaa ja hoppas också d:( att vi hälsar på katten haha

2009-12-27 @ 00:42:05
URL: http://llhk.blogg.se/
Postat av: tooooove

fina grejer!

jaaa älskar oc:D

2009-12-28 @ 19:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0