svinspruta

idag var det då svinsprutan som gällde. den kändes typ minst av alla sprutor jag någonsin tagit. visst blev man lite nervös när man såg den där nålen och tänker "asså så liten är den inte!" men den kändes knappt. men många får juh biverkningar av den, och jag känner nu att jag har lite ont i halsen. förut mådde jag illa också. det är väldigt ovanligt för mig för jag har typ inte varit sjuk på 2 år eller nåt. kommer lixom inte ihåg senaste gången jag var sjuk för det var så längesen. det är faktiskt lite irreterande att jag aldrig kan stanna hemma från skolan för att jag är sjuk. jag kommer nog inte stanna hemma från skolan imorgon ändå för jag har bara lite ont i halsen och jag vill inte missa lektioenerna. vad har vi för lektioner imorgon ens? typ bara no och musik. JAG ORKAR INTE SKOLAN. åhh, dessutom har jag träningsvärk från i måndags. hade fyspass med fotbollen, och vi har någon himla asseriös gammal brottare. han tvingade oss göra 50 armhävningar, haha! dessutom är vi i en brottningssal och det är typ små krulliga hårstrån på mattan, fyfan vad äcklad man blir hahaha. men det är asbra träning så det är ändå ganska många som går.
men nu som sagt sitter jag här och har asont i rumpan för all träningsverk och jag har ont i halsen och jag vill sova men ändå inte. nu orkar jag inte skriva mer, jag är så trött. kramar/ yllet


mitt najsiga mobilsmycke (y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0