stilen?

asså, jag har haft ganska många olika stilar under de senaste två åren och jag har alltid vetat ungefär vart jag är påväg och vart jag vill med stilen... nu kör jag på något jag inte kan sätta något namn på. och jag vet inte vart jag vill eller vart jag är påväg med klädstilen.
många tycker att kläder inte är så viktigt, och jag kan hålla med i vissa fall. till exempel så ska man inte döma en person utefter kläder och utseende, men jag tycker att kläder är viktigt för självförtroende och för att man ska vara bekväm med sig själv. för att få självförtroende och för att vara bekväm med sig själv så behöver man juh kläder som man trivs i och tycker är snygga.
här följer mitt sökande på min "stil" genom de senaste 2 åren:


popparewannabe? eh


oh, heading to the emostyle haha


tillbaka till något mer "smälta in i mängden" aktigt


ojojoj, sen drar man då åt något fluffigt värre!


sen var jag väl bara trött på allt och blandade?


oh shit, kunde valt en bättre bild... men orkar inte ändra, denna datan är så seeeeg!
men här hade jag bytt tillbaka till det lite mer diskreta dåe.


sen började man då fixa håret såhär hihi. saknar faaktsiskt att gå upp tidigt för att fluffa till håret :3


in the summer she turns blondieeeee!


men sen klipper man sig och ser inte lika... well jag kände mig mer som mig själv i detta håret kan man säga :)


men sen blev jag bara så jävla trött och då flög håret. japp, så blir det när ylva är uttråkad.


och detta typ nyligen. nu kör jag då mitt eget race, men vet inte riktigt om jag trivs ändå. fast jag hittar hem tillslut, det vet jag :)
men nu får ni säga vad ni tycker att min stil är för mågon för det skulle vara kul att veta (:
kramar/ yllet






Kommentarer
Postat av: paulina♥

sv: ja men elelr hur så tkr jag med! tjejer ska verkligen inte ha för överdrivet! :o



tack sötis :*

2009-12-14 @ 22:20:51
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: allyballyyhh!

cooling genom åren



om det är någon som har förändrats så är det du,

på bara bra sätt :)



puss sötnos

2009-12-14 @ 22:57:28
URL: http://aesd.blogg.se/
Postat av: lizaaaaaa,

asså du är så jävla söt på alla. Ylva du passar i allt! Tillochmed i snaggat, du är bäst

2009-12-14 @ 22:57:36
URL: http://lizaffs.blogg.se/
Postat av: Lisa

snaggen är KLART bäst fast jag gillar ditt fluff :)

2009-12-15 @ 19:25:17
Postat av: mandaaa

asso ylva, du är så jävla azum och snygg

önskar seriöst, att jag var som dej.

jag lovar! 100%! du är bara så sjukt underbart cool!

2009-12-15 @ 23:04:29
URL: http://mandamoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0