sovmorgon

jaaaaa! vi har typ aldrig haft sovmorgon till 9.20 på nordhem, så det är asgött nu. men jag sitter här och käkar frukost. samma gamla vanliga frukost som jag alltid äter, men det är gott så varför inte? min frukost består av:

yoggi yoghurt äpple/kanel
müsli av nåt slag
havrefras
ett stort glas vatten




det där med vattnet har jag lärt mig av liza :) asså man ska dricka ett stort glas vatten innen man äter frukost för då renas huden, och jag tror faktiskt det funkar. jag har fått mycket bättre hy sen jag började göra detta.
och nu har jag en halv timme kvar tills jag drar till skolan... vad ska jag hitta på? jag har ju icke-smink period nu så jag får jätte mycket tid över på morgonen (y) juste! det är juh nobelmiddag idag i skolan och då klär typ vissa upp sig lite, jag kan gå och fixa till naglarna och sånt. de små detaljerna gör skillnad :)
kramar/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0