smurf

ja, nu tänker jag skriva om något helt random efetrsom ni inte bryr er eller kommenterar. så enjoy min randomness. just precis så var det någon som pratade som en smurf utanför fönstret. så jag tänkte att jag skulle se vem det var. asså rösten lät som om den stog aldeles utanför fönstret, men när jag kollade ut så kunde jag inte se någon. men sen ser jag en gubbe uppe på gråberget (man har liksom sikt upp däråt från våran lägenhet). han bara står där och pratar, väldigt högt, med sig själv. fast så var han nog lite full, så det var inte jätte konstigt. och så lät han som en smurf och snackade om trillegården och vodka. jag tänkte precis filma honom, fast då gick han sin väg. lika bra det, det är elakt att filma folk som inte är medvetna om att de blir filmade kom jag på. men ni kan få en bild?


bild hämtad från google, omgjord av mig
hej då, inga kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Smurfar är niiice, du med!<3

2009-12-27 @ 18:03:47
URL: http://blondinenjenny.blogg.se/
Postat av: mimmi i schweiz

AHAHHAHAHA vafan xd

jo ibland är det jobbigt men för det mesta är det najs <3

2009-12-27 @ 20:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0