sickness me like

vaknade idag och hade tänkt gå till skolan, men pappa kände på min panna och sa att jag hade feber. dessutom lät jag helt kraxigt. lite synd faktiskt för jag hade velat gå till skolan idag. vi skulle nämligen få tillbaka betygen av våra bokrecensioner i svenskan, men linn smsade mig och sa att hon hade sett mitt betyg så det fixade sig :) sen skulle också dom som ville ha provsjungit inför ett solo till julkonserten, men jag hade ändå aldrig fått det solot med den här rösten haha.
iallafall så var det lite läskigt imorse. jag och pappa åkte till skolan vid halv 8 för att hämta lite skolarbete, och sen när jag kom hem igen så somnade jag om. jag vaknade sedan en och en halv timma senare av att det ringde. fasst jag var så snurrig så jag fattade typ inte det. men det fortsatte ringa aslänge så jag gick upp tillslut och lyfte på luren. då hörde jag bara typ ett långt pip som inte slutade så jag la på. jag vet inte riktigt om det verkligen ringde eller om jag bara inbillade mig det, men det var lite läskigt att telefonen typ ringde 10 gånger. våran telefon kan bara ringa 4 gånger innan den kopplas bort... haha jag typ börjar tänka på the ring. jaja.
men nu på morgonen kan ni lätt gissa vad jag har gjort? första station: OC yeah och så har jag pluggat lite matte. sen kände jag att jag var tvungen att göra lite nytta också istället för att bara slöa framför datan, så jag har satt i 2 tvättar och tömt diskmaskinen. jag är duktig :) men nu sa jag fortsätta mysa framför oc. kramar/ yllet


Kommentarer
Postat av: lizaaaaaaa

jag befinner mej nånstans på denna bild.. hmmmm

FINN EN LIZA

2009-12-09 @ 21:19:10
URL: http://lizaffs.blogg.se/
Postat av: jaaaaaaaag

jag vet vart du är liza :D

2009-12-09 @ 22:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0