räksallad?

ja, idag har jag bakat en kladdkaka... jag skulle ha sålt den på fotbollsgrejen idag. asså det var som en liten prisutdelning för de mindre barnen i azalea och vi äldre skulle sälja kakor och sånt. mennnnnnn när jag skulle vända på min kaka så bara splashade den och gick sönder. så jag fick lunka dit utan någon kaka och jobba som försäljare istället. det var också ganska kul. det kom en som frågade om man kunde betala med kort. jag bah: eeeh nej. sen frågade han om vi hade räksallad eller potatissallad. då sa jag också bara eeh nej. haha. men så tappade jag en enkrona i saften en gång också när alla som skulle köpa saft såg på. pinsamt, pengar är juh så smutsiga! så jag skulle gå ut till köket och fiska upp den och sen gå tillbaka med saften och säga att det var ny saft. men jag fick inte upp kronan så lätt så jag fick ta en osthyvel och skyffla upp den med (y) sen var saften grouse och jag fick blanda ny. då blev iallafall alla glada. en sak jag undrar är varför alla bara gillar röd saft? asså sån man typ drack på utflykter med skolan när man var liten. jag ville alltid ha den gula saften men alla andra ville ha den röda :(
sen efter allt det där så stack jag iallafall till stan och träffade klara och indra. vi fikade på espressohouse vid grönsakstorget. det var jätte mysigt, vi satt typ där i en och en halv timma. men sen skulle klara hem och plugga, jag hem och plugga och indra skulle göra något så alla skildes åt. sen stack ah, och nu sitter jag här och jag är ganska säker på att jag kommer börja kolla på oc snart... men jag har bara 4 avsnitt kvar! seriöst så kommer jag ha en deprissions period när jag har kollat klart... men innan jag beger mig in på oc avdelningen så ska jag kolla lite mer på skönhetstips. klickade mig in på det på messenger live today. ganska bra faktiskt :)
kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: lizaaaaaaa

NAW LUNKA HAHAHA <3

2009-12-09 @ 21:15:42
URL: http://lizaffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0