ouchh

well, i've had waaaay to muck chocolate. antingen gör det att jag känner mig lycklig för en kort stund eller så gör det att jag vaknar upp med finnar i hela pannan imorgon. jag tror på det där med finnarna :/ gissa vad jag har gjort sen senaste inlägget då? oc ofcourse. vad annars? a, och så har jag storhandlat med pappa. vi köpte typ tonvis med flingor och toapapper. grouse. anyway, jag älskar oc :) kan inte säga det tillräckligt.
imorgon vet jag inte vad jag ska göra. hade lite planer, men det blev inte så. klara, vill du fortfarande göra något fast jag sa att jag inte kunde? äh, jag skickar ett sms till dig istället.
kramar/ yllet


ännu en galet osminkad bild. fast nu ser jag att jag hade eyeliner på denna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0