omg hej då

omg vad jag är sepetrött på att sitta här. ändå är jag för trött för att resa på arslet och gå till någon annan plats i lägenheten. jag får helt enkelt sitta här och sura.
men nu fick jag just en sak att skriva om. jag gick nyss ut i köket för att slå in busans paket, och då stog mamma där. då sa jag "shit det är jul imorgon. fan vad tiden går snabbt". då säger hon "fan? svär inte". öööh, irreterande eller vad? men asså våra föräldrar lärde sig typ att svordomar var dåliga för att man en gång i tiden var rädd för djävulen och svordomar var djävulens påfund. och det där med att svordomar inte ska sägas har lixxom hängt kvar till tiden då våra föräldrar var unga. så mina föräldrar gillar det inte precis när jag svär. men nu använder juh alla människor typ svordomar som förstärkningsord, och jag måste säga att jag gillar svordomar. de gör det lättare för mig att uttrycka mig, och när jag är arg får jag ut mina aggresioner lättare genom att rabbla svordomar haha. och jag är ingen kristen så varför skulle jag inte svära? nej juste, men visst visst jag tycker inte att man ska använda svärord i alla tillfällen precis. man får juh respektera de som inte tycker om dem. men bara man inte svär åt någon så tycker jag det är okej. sammanfattning: undvik att svära i närheten av de som är känsliga för det, och svär inte ÅT någon haha. annars, fritt fram.
ps. här i mitt hem tar jag ej hänsyn åt någon hihi.
kramar/ yllet


video hämtad från youtube

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0