ni fick mig glad :)

sorry att jag inte har bloggat idag. eller ska jag säga igår? asså klockan är juh lite över 1 nu så då har jag inte bloggat igår? eller asså jag bloggade juh lite över 12 igår så då har jag visst bloggat hela tiden? ajaaaaaaa, men jag hade iallafall inte tänkt blogga nu igentligen för jag orkade inte. men så gick jag in på min blogg och fick se alla fina gulliga kommentarer och då blev jag glad och ville blogga :) så jag kan berätta lite kort om dagen. den har spenderats med bland annat klara hn (hon har vart i sälen och nu är hon hemma! :D), jenny, nova och några av novas homies :) först satt vi på espresso house ett tag och sen bara luffade vi runt. men det var najs (y) men jag tar typ aldrig bilder så ni får tyverr ingen. förlåt, men det är lika bra det för jag har värsta feta sår/finne på kinden/under ögat/brevid näsan. a... så that sucks..
men nu ska jag klappa min katt hihi. hon ligger brevid mig och myser, fast jag tror hon är lite sur öveer min brist på uppmärksamhet till henne. så kraaaaaam/ yllet

jo ni får en randombild. utan bilder blir inläggen så tråkiga :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0