mycket skratt och många tårar...

...eller i allafall mycket skratt. jag har varit på 50-års fest nu ikväll. det var simon och elsas pappa som fyllde år. jag har känt dom sen jag föddes typ. det var typ buffé och så, men sen var det lite tal och lite ihopklippta filmer som folk hade gjort också. simon hade gjort en så sjukt rolig asså jag döööööör haha. jag får be honom skicka den.
det är så att min pappa är fågelnörd, och det är staffan också (han som fyllde år). och min pappa och staffan och några till gubbar är ett gäng som åker ut och fågelskådar och massa tråkigt som jag inte förstår mig på. men i allafall så hade simon då klippt ihop en film och så hade han tatt typ en film på strippande killar och klippt in de i pappas och staffans gängs huvuden och gud vad jag garvade hah. men men, även om det var trevligt att "catcha up" med folk så kunde jag inte låta bli att tänka lite. tiden förändrar så mycket. det vet vi alla. alla är juh med om det. det känns bara så sorgligt att behöva lämna det gamla. att lixxom behöva lägga det bakom sig. men då får man ta och välkomna det nya. men åh, jag vill ha kvar det gamla


kramar/ yllet

Kommentarer
Postat av: oliviaaaaaaa

söto!

2009-12-31 @ 01:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0