man tager vad man haver

iggår hade jag inte tid att skriva något, sorry. var juh på stan till halv fem och sen när jag kom hem bakade jag lusse bullar och pepparkakshus med mamma. sen stack jag ut med linn, hilda och edvin och åkte pulka och hade snökrig. asså linn är död, jag släppte snö i hela hennes nacka och då kom hon och mosade in snö i hela mitt ansikte. jag hade snö i ögonbrynen när jag kom hem hahahah, men någon dag ger jag igen haha. men sen hom jag hem vid elva och då skulle jag garnera pepparkakshuset. då upptäckte jag att jag inte hade mer än lite grön och vit glasyr att garnera med. MEN man tager vad man haver som sagt, så jag gick in på mitt rum och hittade en gammal godispåse. man kan säga att pepparkakshuset blev ganska udda. passar mig då ;)


udda, men snyggt (y)

men jag slutade inte där utan vid halv ett satte jag igång med att klä granen. pappa hade fixat ljuset så jag kunde sätta upp ljusgirlangen. men granen blev också snygg och nu känner man äntligen lite julstämning i det här hemmet. och idag ska vi dåe bara städa -.- men hela släkten kommer hit imorgon så det måste se bra ut. men jag kommer antagligen hamna här ganska mycket idag ändå. JAG ORKAR INTE STÄDA :(
kramar/ yllet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0